හැමදේම එක තැනින්

English, Tech, Programming, Web Design, Music

Total Pageviews

Monday, July 29, 2019

Present Continuous Tense

Present continuous Tense

මේ Tense එක යොදා ගන්නේ වර්තමානයේ දැන් වෙමින් සිදුවන දෙයක් විග්‍රහ කිරීමටය. උදාහරණයක් ලෙස මම පොතක් පාඩම් කරමින් සිටිනවා, ඔහු දුවමින් සිටිනවා, ඇය කමින් සිටිනවා වැනි වාක්‍ය නිර්මාණය සදහා මෙම Tense එක භාවිතා කරනු ලැබේ. මෙහි ප්‍රධාන නීති පහත දක්වා ඇත

01. වාක්‍යක් නිර්මාණය කිරීමේදී ක්‍රියාපදය අගට ing ලෙසින් භාවිතා වේ.

02. ඒක වචනයෙන් වාක්‍යක් සකසන විට is භාවිතා වේ. බහු වචනයෙන් වාක්‍යක් සකසන විට Are භාවිතා වේ.

03. ඒක වචන ආකාරයෙන් ප්‍රශ්නයක් සකසන විට is යන්න ඉදිරියට යෙදේ. නැත ආකාරයෙන් ප්‍රශ්න සකසන විට is not හෙවත් isn't යන්න යෙදේ

04. බහු වචන ආකාරයෙන් ප්‍රශ්නයක් සකසන විට are යන්න ඉදිරියට යෙදේ, නැත ආකාරයෙන් ප්‍රශ්න සකසන විට are not හෙවත් aren't යන්න යෙදේ. I සමග පමණක් am යන්න යෙදේ.

05. නැත යන්න ප්‍රකාශ කිරීමට is හෝ are වලට පසුව not යන පදය යෙදේ


Subject + am/is/are + verb+ing+ object


උදාහරණ

මම බත් කමින් සිටිනවා - I am eating rice
මම බත් කකා/කමින් සිටින්නේ නෑ - I am not eating rice
මම බත් කකා/කමින් ඉන්නවද ? - Am I eating rice?
මම බත් කකා/කමින් ඉන්නේ නැද්ද - Am I not eating rice?

ඔහු වතුර බොමින් ඉන්නවා - He is drinking water
ඔහු වතුර බොමින් ඉන්නේ නෑ - He is not හෝ isn't drinking water
ඔහු වතුර බොමින්ද ඉන්නේ ? - Is he drinking water?
ඔහු වතුර බොන්නේ නැද්ද ? - Isn't he drinking water?

We are going to class
We aren't going to class
Are we going to class ?
Aren't we going to class ?


ඊලග පෝස්ට් එකෙන් හමුවෙමු.

No comments:

Post a Comment